Faceți căutări pe acest blog

4.4.07

citate din jiji

*Nici nu stiti ce sensibilitate am eu in suflet, dar nu stiu sa ma exprim.
Daca as sti, as vorbi mai frumos decat Liiceanu si Plesu.

*Am citit Manualul razboinicului luminii cu doua markere. Cu galben am

subliniat pasajele care mi-au placut si unde m-am identificat cu erou
cartii, iar cu verde pe cele care nu mi-au placut si nu le-am citit.

*Daca ma respecti o data, te respect si eu tot o data. Daca nu ma respecti o data, eu nu te respect de cinci ori.

*Stiti cat de mult scuip eu televizorul la mine acasa? Cum vad un
nenorocit care vorbeste de binele public, cum ii trag un scuipat.

*Norica Nicolai ar da ani din viata ei ca sa stea cu mine la masa, ca sa
ma simta langa ea.

*Mass-media dupa parerea mea inseamna televiziunile unde oamenii vad in direct pe oameni.

*Dupa ce-am vazut filmul Mihai Viteazul, mi-am zis ca vreau sa fac si eu
pentru Romania ce-a facut Mihai Viteazul sau macar Amza Pellea.

*Oana Pellea sa-si vada de treaba ei. Eu in campania electorala nu am
folosit imaginea lui Amza Pellea, ci pe a lui Mihai Viteazu.

*Ma sperie atractia acestui partid care o are la populatie.

*Am vorbit cu varu-meu Giovanni si cu Victor sa facem un partid care sa
fim mai tari ca fratii Kennedy. Am fi condus Romania. Dar n-au vrut,
fraierii.

*Partidul Noua Generatie are o orientare de centru, cand la stanga, cand
la dreapta, de la caz la caz.

*Partidul Noua Generatie va fi biserica politicii romanesti, iar eu voi fi
Sfantul Petru.

*Eu zic ca, dupa Maniu si Coposu, nu-l vad pe altul care, cu demnitate si
cu onoare, si cu putere, de fapt, si curaj sa duca acest partid unde este
el.

*Dupa ce ajung presedinte, imi cer scuze poporului roman, plec la Muntele Athos si ma intorc mai puternic.

*Eu sunt presedintele presedintilor presedintilor.

*Am promis ca pe tradatorul asta de Dan Voiculescu o sa-l distrug pana
cand o sa-l nenorocesc.

*Tariceanu, VIP? Va spun eu ce VIP e, Very Inportant Papagal. Auzi la el,
ce tupeu obraznic!

*Eu am ajuns aici pe labele mele de urs si pe sabia mea.

*Daca eu vreau sa imbrac camasa mortii asta inseamna ca sunt legionar?

*Eu cu viata mea, in fiecare dimineata de cand ma dau jos din pat, fac
istorie.

*M-am lasat de fumat fiindca daca fumam insemna ca tigara era mai
puternica decat mine, si-atunci cum mai puteam eu sa conduc tara?

*Mitica Dragomir este acelasi pentru toti si diferit pentru fiecare.

*M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut
oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat. In schimb,
Marian Iancu e obraznic si umbla cu tot felul de jargoane care nu e bine
sa le dai la presa.

*La botezul copilului lui Dica am baut sampanie si dupa aia am spart
paharul fiindca asa sunt eu: sunt un om care am sentimente care traiesc.

*Steaua va purta zimbrul lui RAFO pe piept pentru un milion de euro. Asta inseamna ca Steaua nu-si murdareste tricourile decat pentru sume care merita.

*Doua ore si jumatate eu n-a existat nici o secunda in care sa nu fiu
campion.

*Daca marcam un gol la inceput, pe urma putem si sa jucam si la 0-0.

*N-are cum sa ma bata Copos pe mine in postul Pastelui. El e utecist, eu
sunt crestin. Pai credeti ca Dumnezeu nu vede?

*Marti cu Steaua, Dumnezeu nu va fi galactic, fiindca am fost la Muntele
Athos si m-am rugat.

*Middlesbrough s-a calificat in fata lui Basel fiindca mi-a facut mie
Dumnezeu placerea sa jucam cu ei si sa-mi iau camasi din Anglia.

*Meritul pentru titlul castigat de Steaua e 50% al lui Olaroiu si 50% al
lui Protasov, dar cel mai mare merit e al meu.

*Am luat doi peri din barba parintelui Visarion, care este un sfant si
dupa aia le-am dat doua goluri lui Standard Liege.

*Daca tot pupa icoanele de dimineata pana seara, Iordanescu trebuia sa se inscrie intr-un partid crestin-democrat, nu social-democrat.

*Atunci cand sunt suparat, ma retrag intre oile mele si ma linistesc.

*Pe tata nu putea sa-l atinga nici o femeie, ca-i zicea: "Ia mana de pe
mine ca-mi moare o oaie".